tirsdag den 7. august 2012

Liebster Blog Award


Ja, har været så heldig at blive nomineret til Liebster Blog Award af en blogger ved navn Cecilie
 (find hendes blog HER)- jeg skal derfor skrive 11 ting om mig selv, besvare 11 spørgsmål + nominere 11 andre blogge :-).

Man kan blive nomineret til en Liebster Blog Award, hvis man har under 200 faste læsere.
Jeg skal nu sige 11 ting om mig, nominere 11 andre bloggere og svare på 11 spørgsmål, som Cecilie havde stillet mig på hendes blog.
 

11 random ting om mig:
1. Har en svaghed for chokolade is
2. ELSKER SKO!
3. Jeg er skilsmissebarn og har derfor en stor dejlig sammenbragt familie
4. Jeg elsker mine veninder
5. Jeg elsker min kæreste meget højt.
6. Jeg har altid haft lidt svært ved at bestemme mig og kan derfor også tit have en tendens til at skifte hårfarve lidt tit.
7. Jeg er afhængig af facebook og blog.
8. Jeg elsker at shoppe og nyt tøj kan næsten gøre mig helt "høj".
9. Elsker film og kan slet ikke lade være med at købe dem.
10. Går meget op i politik.
11. Elsker Harry Potter

11 spørgsmål fra Cecilie: 
1. Hvorfor begyndte du at blogge?
- Efter jeg har hørt en masse om det fra en veninde, begyndte det at vække min interesse. I starten var det hovedsageligt mine holdninger jeg bloggede om, men nu er det mest mode og sådan nogle ting.
2. Har du noget formål med din blog?
Har ikke et decideret formål med min blog, det er bare en lille fritidsinteresse jeg dyrker :-).
3. Hvad er din yndlingsbutik?
Hmmm, den er godt nok svær- men er ret vild med Vero Moda, Top Shop & Monki!
4. Hvem er dit største idol?
Elsker Tina Dickow, The rumour said fire, Saybia & Nirvana! 
5. Hvad vil du gerne lave i fremtiden?
Har overvejet mange ting, men de ting jeg bl.a. har overvejet er: Journalist, Jurist, læse psykologi mm.
6. Har du en kæreste?
Ja, har en helt igennem fantastisk kæreste, som jeg elsker rigtigt højt! :-)
7. Hvor mange sko har du?
ca. 23 par :-p
8. Kan du lide at shoppe?
Jeg elsker at shoppe og er næsten det man kan kalde afhængig! 
9. Beskriv dig selv med 3 ord.
- Engageret, nysgerrig og kærlig.
10. Hvad handler din blog om?
Min blog handler mest om mode, inspiration og min hverdag.
11. Hvad for et land kunne du godt tænke dig at besøge?
Jeg skal bestemt ikke ligge skjul på, at jeg super gerne vil på en slags Road trip rundt omkring i hele USA. 


11 blogs jeg har nomineret:

11 spørgsmål til mine nominerede blogge: 
1. Nævn 3 ting om dig selv.
2. Hvis du måtte ønske en ting i verden, hvad skulle det så være?
3. Hvad er din yndlings butik?
4. Hvor gammel var du da du begyndte at blogge?
5. Hvad fik dig til at starte med at blogge?
6. Chokolade, jordbær eller vanilje is?
7. Hvad er det bedste du ved?
8. Hvad er din yndlings film?
9. Hvad er din yndlings kunster?
10. Har du et kæledyr?
11. Hvad kan du aller bedst lide ved dig selv?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar