lørdag den 28. juli 2012

I love shoes!

Indrømmet.. jeg har en svaghed for sko- elsker dem faktisk!
Her er der lidt forskelligt, skriv evt. hvad der er jeres favorit :-)

Jeffrey Campbell Foxy-Spike Shoes Black Bubbleroom.dk
Jeffrey Campbell foxy spike (personlig favorit!)- kan købes HER!

                                                                                                                                                                     

Have2have Sko, Jordan12 Sort glimmer Bubbleroom.dk
sorte stiletter med shine, kan købes HER!

Have2have Pumps, Ashley Rød, hvid blå Bubbleroom.dk
Stiletter med det amerikanske flag (hvis det skulle være noget) Kan købes HER!

Jeffrey Campbell Lita Shoes Black Suede Bubbleroom.dk
Jeffrey Campbell Lita shoes- kan købes HER!

Have2have Støvletter, Petra sort Bubbleroom.dk
Støvletter- Kan købes HER!




4 kommentarer:

  1. 1 og 3 er så fine!
    Nr 3, det amerikanske flag... nøj de er fede :-)

    Http://katrinelionett.blgospot.com/

    SvarSlet
  2. Yep, helt enig- jeg synes også de er helt fantastiske! :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er VILDE med dem, men jeg føler desværre bare jeg bliver 2 meter med dem, og da mine veninde er betydeligt lavere end mig i forvejen, ville jeg hade det:( Desværre

    -Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Er også helt vildt med dem alle- men synes ikke ens højde skal afgøre om man vil gå i dem- selvom jeg dog godt forstår det! :-(
    Det er bare synd, når der er SÅ mange fede sko!

    SvarSlet