torsdag den 15. marts 2012

Must have

- Must have 2012 -


- disse super fede sko er fra jeffrey campbell og kan købes for ca. 1400 kr.- helt personligt synes jeg det er møg dyrt for et par sko, men er simpelthen blevet SÅ forelsket i dem!

- En anden ting jeg også er blevet super forelsket i, er denne hvide 3/4 ærmet kjole, som er fra mærket "free people"- den koster omkring de 400 kr.- må have den på et eller andet tidspunkt! :-).




 Rå fede stilletter, jeg simpelthen også bliver NØD til at eje!


- Lidt andre goder til accessories -







(find de fleste af tingene, på denne hjemmeside)
http://www.karmaloop.com/Browse.htm#PageNumber=1&PageSize=-1&Pgroup=2 

Vi blogges!

7 kommentarer:

  1. Jeg har også bare savlet over de Jeffrey Campbell sko længe!!!

    SvarSlet
  2. Yeps, skal bare have dem på et tidpunkt!

    SvarSlet
  3. Jeg er helt vild med smykkerne, de er virkelig fine.

    SvarSlet
  4. Hej, jeg kan se du har skrevet en kommentar på min blog,
    om at du er blevet fast læser og om vi skulle følge hinanden.
    Jeg kan desværre ikke se, du er blevet fast læser, men nu er
    jeg i hvert fald blevet det her på din blog.
    Knus Amanda http://amandakaya.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. tusinde tak :-)
    - Er blevet fast læser nu :-).

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fede sko(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg syntes at du har en super fed blog, med nogle rigtig fedt tøj!
    jeg følger dig selvfølgelig nu, ville blive glad hvis du måske også ville følge mig?
    glæder mig til at læse mere fra dig! :-)

    xoxo // do-youmind.blogspot.com

    SvarSlet