torsdag den 3. november 2011

Music is what feelings sound like

             Deep Purple - Soldier of Fortune



Helt fantastisk musik, som der virkelig for en til at tænke over en hel del ting.
Kender vi mennesker overhovedet til musisk kunst idag? Helt personligt synes jeg der bliver lavet ret meget lort, som der ikke har nogen som helst betydning.
Hvor er kunsten blevet af? musikken er til, for at den skal frembringe følelser i os & minde os om noget i vores hverdag, eller noget vi kan relatere til. På nuværende tidspunkt, synes jeg ikke det er særligt meget af nutidens musik man kan det med.
Musik er hvordan følelser lyder, glem aldrig det.
Derfor smider jeg nogen gange, nogen smukt, kunstnerisk musik ind, som ingen bude glemme, men derimod værdsætte noget mere :-).

Vi blogges, skriv evt. en kommentar til et af mine indlæg :-).



"Aldrig glem at værdsætte kunsten her i livet, for hvis du ikke kan det- hvordan kan du så værdsætte livet, når selve livet i sig selv, er kunst",
- Kathrine Edwards 

23 kommentarer:

  1. Hej søde! Jeg kan rigtig godt lide din blog, og dit nye design er bare super :-)<3

    SvarSlet
  2. Hæh, mange tak søde- er nu os helt vild med din & du må lige vise mig nogen tips & tricks næste gang vi ses! :-)<3.

    SvarSlet
  3. Tak for kommentaren på min blog. Er hermed også fast læser :-)

    SvarSlet
  4. Det var så lidt, det bliver helt sikkert os til flere kommentarer end det! :-)
    & mange tak, super dejligt at høre :-).

    SvarSlet
  5. Nu må du heller ikke generalisere!! Der er masser af dejligt og smukt musik fra vores generation. Man skal bare lede lidt mere efter det end man har skulle før;) Men det er da egentlig også meget mærkeligt hvorfor de dårligste, mest talentløse, kopierende, ikke nytænkende "musikere" kommer til tops(Host....Justin Bieber), men sådan var det åbenbart ikke for 20, 30, 40 år og længere tid siden, hvor man faktisk havde talent hvis man var kommet til tops!! Tiderne har ændret sig og ikke til det bedre, men igen DER FINDES STADIG GOD MUSIK!! Til sidst må jeg jo sige, som det Little Monster jeg nu engang er, at vi trods alt har Lady Gaga!!!

    SvarSlet
  6. Ja, der findes god musik- men synes tit det mest dominerende, bliver det lort, som f.eks. Justin Bieber!:-D
    Men Lady gaga & mange andre kunstnere fra nutiden, kan self. virkelig os lave musik- men synes bare helt personligt, at vi mangler noget andet, noget lidt anderledes (ved godt Lady gaga er anderledes), som der kan frembringe nogen følelser i en.. Det synes jeg bare ikke der er SÅ meget af nutidens musik der kan, ihvertfald ikke ved mig.... :-)

    SvarSlet
  7. Jo der er!! Kig dig omkring, jeg valgte jo bare Lady som eksempel fordi jeg selv er kæmpe fan og så fordi hun er blevet kæmpestor har talent, og et budskab som hun vil ud med! Du er jo ret vild med Saybia og The rumour said fire, Søren Huss og andre, det er alt sammen god musik og det kan røre noget i en, og det er jo ikke ligefrem "gammelt"

    SvarSlet
  8. Ja, det er jeg SUPER vild med & nej, det er bestemt ikke gammelt, tror mere bare det her var en frustation over, at der er mange af nutidens unge, der har glemt alt det gode "gamle" musik, som vi 2 f.eks. kan lide :-)

    SvarSlet
  9. Tusind tak fordi du blev fast læser :-) <3

    SvarSlet
  10. Heey kathrine :-)

    Jeg har læst lidt af din blog og har besluttet mig for at jeg er en af dine faste følger. Hvis du får lyst kan du jo kigge fobi min blog og evt. give nogle gode råd.
    http://monicakaldan.blogspot.com/
    Knus Monica.

    SvarSlet
  11. Mange tak!:-)
    Vil da helt sikkert lige kigge forbi & tjekker din blog ud :-).

    SvarSlet
  12. Meget fin blog du har dig, håber du vil kigge forbi min, jeg har også en give away kørende :-)))

    SvarSlet
  13. Fin blog du har :)

    http://patrickpankalla.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Mange tak folkens- i er altid velkommen til at blive faste læsere :-).

    Kigger da os lige forbi jeres :-).

    SvarSlet
  15. Mange tak for kommentaren på min blog. Jeg følger også dig nu :-)
    Hugs..
    http://maria-pocketfullofsunshine.blogspot.com/

    SvarSlet
  16. Super fin blog du har!

    Håber du vil kigge forbi vores :-)

    http://thelittlewhiteone.blogspot.com/

    SvarSlet
  17. Hej Kathrine!
    Waaauw, sikke en fin blog du har dig!
    Er nu fast læser hos dig - og håber også du vil blive det hos mig :-)
    Knus Caroline ♡

    //Fashionbycarolineblog.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Mange tak folkens, kigger da os lige forbi jeres blog! :-)<3.

    SvarSlet
  19. Musik gør virkelig også meget for mig. Det er det der både kan få mig til at græde eller grine!
    Vil du kigge forbi? :)

    SvarSlet
  20. Godt at høre- jeg tager bestemt også lige et kig forbi din blog! :-).

    SvarSlet
  21. Sikke et fint billede af dig. Iøvrigt rigtig fed blog du har dig. :)

    Tag hellere end gerne et kig forbi, hvis du lyster. samiraminaei.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Mange tak- tjekker helt bestemt os lige din blog ud! :-).

    SvarSlet