mandag den 26. september 2011

Don't close your eyes

Nu må i virkelig undskylde, dette muligvis frustrerende indlæg..
Der er virkelig en ting, som der altid vil undre mig & som jeg nok heller ikke får noget svar på, nogensinde.
Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor nogen mennesker har brug for, at tale dårligt om andre mennesker, udelukkende pg.a. de er usikre på sig selv. Hvorfor skal det gå ud over mig, dig & alle andre?
der er jo ingen grund til at gører sådan noget..
Tingene ville gå meget bedre, hvis man bare kunne acceptere hinanden & huske at kigge på sig selv, inden man kigger på andre. Folk ville da få det meget bedre med hinanden og have det meget bedre med sig selv os.. 
Er ikke ligefrem tilhænger af, at man skal mobbe de "anderledes"- men hvis man omvendt vender den om, så tror jeg ligesåmeget, at dem der mobber, har det svært- bare på en anden måde end offeret. 
For hvad er det lige der gør, at et menneske for lyst til at nedgøre et andet menneskets person, tjo- det kunne være fordi vedkommende egentligt også selv føler sig utroligt usikker & nedgjort, bare i en anden forstand.
Hvis alle folk ikke lod sig styrer af frygten, når de ser noget der er "galt på den", så ville alle mennesker få det meget bedre. Ikke fordi jeg selv er hellig og ikke lader mig styrer af frygten, det tror jeg nu alle mennesker gør nogen gange.. Men det kunne være rart hvis man nogen gange kunne gemme den frygt ned i en skuffe & så finde den frem, når man faktisk skulle bruge den.
Peace- love and harmony!

Vi blogges- skriv en kommentar hvis du får lyst :-).


DARE TO DO SOMETHING?



"Når hadet gør dig blind, er det simpelt.. Åben øjnene" - Kathrine Edwards

Ingen kommentarer:

Send en kommentar